Palauteboksi

Palautteita sivuston toimintaan liittyen ja toiveita uusista toiminnoista

Re: Palauteboksi

ViestiKirjoittaja Viletsuu » La Touko 28, 2016 6:44 pm

"Ja "jos ei viikkoon ilmesty tekstit, niin katson ilman" on "hetikaikkimullenyt" äiskän hemmottelemien tärkeilijöiden tai ei tekstejä oikeasti tarvitsevien lörpöttelyä jolla ei ole suomentajille höpönlöpön merkitystä, oikeasti tekstejä tarvitsevat kyllä osaavat odottaa mukisematta pidempäänkin. Jos ei perse kestä odottaa tekstejä siihen kun ne ilmestyvät niin laittakaa salvaa tai katsokaa ilman, mukisematta siitä tänne."

Niin.. Mikäpä järki ylipäänsä odottaa tekstejä jos kerta pystyy katsomaan ilmankin sillain et ymmärtää sen :lol:
Itse olen erittäin hyvä esimerkki tällaisesta joka oikeasti tarvii tekstejä, koska sekin vähä mitä saatan ymmärtää ilman tekstiä, saattaa viedä aikaa suomentaa päässä niin kauan että kyseinen kohtaus on mennyt jo ohi :lol: :lol:
Ja jos teksteissä menee kauan, kannattaisi itse kokeilla ja vaikka ottaa aikaa kauan menee, ennenkuin tulee tänne haukkumaan ja aukomaan päätä suomentajille :D
Viletsuu

ViestiKirjoittaja thelous » Ma Touko 30, 2016 9:16 pm

Viletsuu kirjoitti:"Ja "jos ei viikkoon ilmesty tekstit, niin katson ilman" on "hetikaikkimullenyt" äiskän hemmottelemien tärkeilijöiden tai ei tekstejä oikeasti tarvitsevien lörpöttelyä jolla ei ole suomentajille höpönlöpön merkitystä, oikeasti tekstejä tarvitsevat kyllä osaavat odottaa mukisematta pidempäänkin. Jos ei perse kestä odottaa tekstejä siihen kun ne ilmestyvät niin laittakaa salvaa tai katsokaa ilman, mukisematta siitä tänne."

Niin.. Mikäpä järki ylipäänsä odottaa tekstejä jos kerta pystyy katsomaan ilmankin sillain et ymmärtää sen :lol:
Itse olen erittäin hyvä esimerkki tällaisesta joka oikeasti tarvii tekstejä, koska sekin vähä mitä saatan ymmärtää ilman tekstiä, saattaa viedä aikaa suomentaa päässä niin kauan että kyseinen kohtaus on mennyt jo ohi :lol: :lol:
Ja jos teksteissä menee kauan, kannattaisi itse kokeilla ja vaikka ottaa aikaa kauan menee, ennenkuin tulee tänne haukkumaan ja aukomaan päätä suomentajille :D

kyllä, ja jos yrittää "päässä" suomentaa niin ei pysy ensinkään mukana, kyllä pktää vaa enkun kieli opetella "toiseksi äidinkieleksi" ennekuin kannattaa katsoa ilman :D
EI SE TORRENTTIEN NIMEN PIILOTTELU TEE TEKSTITYS SIVUSTA YHTÄÄN SEN LAILLISEMPAA!
thelous

ViestiKirjoittaja Viletsuu » Ma Touko 30, 2016 9:40 pm

thelous kirjoitti:
Viletsuu kirjoitti:"Ja "jos ei viikkoon ilmesty tekstit, niin katson ilman" on "hetikaikkimullenyt" äiskän hemmottelemien tärkeilijöiden tai ei tekstejä oikeasti tarvitsevien lörpöttelyä jolla ei ole suomentajille höpönlöpön merkitystä, oikeasti tekstejä tarvitsevat kyllä osaavat odottaa mukisematta pidempäänkin. Jos ei perse kestä odottaa tekstejä siihen kun ne ilmestyvät niin laittakaa salvaa tai katsokaa ilman, mukisematta siitä tänne."

kyllä, ja jos yrittää "päässä" suomentaa niin ei pysy ensinkään mukana, kyllä pktää vaa enkun kieli opetella "toiseksi äidinkieleksi" ennekuin kannattaa katsoa ilman :D

En nyt sillalailla ihan tarkoittanut et suomentaa päässä vaan että ymmärtää heti mitä niinkuin sanotaan ja näin... Vähän huono sanavalinta.. :lol:
Viletsuu

ViestiKirjoittaja Dwnld » La Kesä 04, 2016 2:52 pm

Mites olis forumsoftan uppaus phpBB 3.1 ja siitä ylös? Kaipailen varsinkin notifications-ominaisuutta, koska sen avulla saisi sähköpostiin ilmoitusta uudesta viestistä/ketjusta.
Dwnld

ViestiKirjoittaja m1kk15 » Ma Kesä 06, 2016 4:35 pm

Dwnld kirjoitti:Mites olis forumsoftan uppaus phpBB 3.1 ja siitä ylös? Kaipailen varsinkin notifications-ominaisuutta, koska sen avulla saisi sähköpostiin ilmoitusta uudesta viestistä/ketjusta.

Kyllähän tuossa on optio "Ilmoita vastauksesta sähköpostiini"
m1kk15

Edellinen

Paluu Palautteet ja kehitysideat