Palauteboksi

Palautteita sivuston toimintaan liittyen ja toiveita uusista toiminnoista

Re: Palauteboksi

ViestiKirjoittaja racer » To Loka 20, 2011 6:40 pm

Olisi mukavaa, jos arkistossa olisi tekstitykset niin, että uusin olisi ensin. Siis sarjoissa. Nyt kun klikkaa mentalistin sieltä, niin uusin jakso on viimeisenä. Olisi loogista, että uusin olisi listan kärjessä.
racer
Suomentaja
Suomentaja

ViestiKirjoittaja pexi » To Loka 20, 2011 6:51 pm

fazhul kirjoitti:Olisiko mahdollista saada tekstiyksiä samassa paketissa .srt-muodossa? .sub-tiedostot toimivat välillä hyvin epämääräisesti jos framerate on tiedostoissa eri tavalla, tai soitin vain näyttää videon eri nopeudella.

Näihin löytyy ohjelmia ja oppaita, että ihan itse voi tehdä tekstin muokkauksia...
"Kymmenen kaljan voimalla"
Vanha lähipubin sanonta
pexi
Suomentaja
Suomentaja
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Joppo » To Loka 20, 2011 7:26 pm

racer kirjoitti:Olisi mukavaa, jos arkistossa olisi tekstitykset niin, että uusin olisi ensin. Siis sarjoissa. Nyt kun klikkaa mentalistin sieltä, niin uusin jakso on viimeisenä. Olisi loogista, että uusin olisi listan kärjessä.

Nyt pitäisi näkyä uusin ensin.
Joppo
Admin
Suomentaja
Suomentaja

ViestiKirjoittaja Joppo » To Loka 20, 2011 7:31 pm

fazhul kirjoitti:Olisiko mahdollista saada tekstiyksiä samassa paketissa .srt-muodossa? .sub-tiedostot toimivat välillä hyvin epämääräisesti jos framerate on tiedostoissa eri tavalla, tai soitin vain näyttää videon eri nopeudella.

Itse en ole havainnut koskaan mitään ongelmia sub-tiedostojen kanssa.
Vaihda parempaaan soittimeen tai tee kuten pexi sanoi ja muunna itse tekstitykset toiseen muotoon, me emme ole sitä tekemässä.
Joppo
Admin
Suomentaja
Suomentaja

ViestiKirjoittaja fazhul » To Loka 20, 2011 8:00 pm

pexi kirjoitti:

Näihin löytyy ohjelmia ja oppaita, että ihan itse voi tehdä tekstin muokkauksia...

Olenkin muokannut kaikki tekstit aina itse, koska ne eivät ole valmiina hyviä. Ohjelman vaihdos ei tällä kertaa ole kovin helppo operaatio, sillä kyseessä on HTPC, joka ajaa ohjelmistoa joka näyttää Windows media playerin kautta videot.
fazhul

ViestiKirjoittaja Joppo » Pe Loka 21, 2011 2:31 pm

Facebookin puolella pyydettiin RSS-feediä, joten sellainen löytyy nyt osoitteesta http://subheaven.org/rss.php
Joppo
Admin
Suomentaja
Suomentaja

ViestiKirjoittaja ukkeli92 » Pe Loka 21, 2011 3:20 pm

voisitteko tehdä windows 7 gadgetin, josta näkee uusimmat tekstitykset
ukkeli92

ViestiKirjoittaja Joppo » Pe Loka 21, 2011 4:11 pm

ukkeli92 kirjoitti:voisitteko tehdä windows 7 gadgetin, josta näkee uusimmat tekstitykset

Ei tuohon tarvitse omaa gadgettia tehdä.

Lataa FeedFlow ja asenna se.
Mene gadgetin asetuksiin ja laita seuraavat tiedot:
Feed name: SubHeaven
Feed URL: http://subheaven.org/rss.php

Päivitystahtia voit muokata valitsemalla Options ja kelaamalla alaspäin.
"Feed fetching interval" on oletuksena 15min.
Joppo
Admin
Suomentaja
Suomentaja

ViestiKirjoittaja Huzko » Pe Loka 21, 2011 6:41 pm

Kiitos Joppo tuosta ohjeesta :) Onpa kätevä gadgetti, piti itellekin ottaa käyttöön ;)
Huzko
Suomentaja
Suomentaja
Moderaattori

ViestiKirjoittaja teräsmara » Pe Loka 21, 2011 7:03 pm

sä voit muuntaa sen itse subtitleworkshopilla.... avaat vaan sen .sub tiedoston ja tallennat uutena .srt muotoon
teräsmara

EdellinenSeuraava

Paluu Palautteet ja kehitysideat