Palauteboksi

Palautteita sivuston toimintaan liittyen ja toiveita uusista toiminnoista

Re: Palauteboksi

ViestiKirjoittaja helikopteri » Ti Heinä 29, 2014 9:30 pm

ilkkata kirjoitti:
F.Ile kirjoitti:Kannattais tsekata osio:tilastot.

Michael Pinmontagne on tehnyt tai ollut mukana seuraavissa tekstityksissä:
Latauksia yhteensä: 2313061
Tekstityksiä yhteensä: 1582

Montako kertaa sanoit kiitos tai kirjoitit kommentin.
Prosentuaalisesti,paljonko on ollul ns. paskaa tavaraa.
Hävetkää Saatanat.

Ääni tälle, pelkkää asiaa :)

Samaa mieltä :)
helikopteri

ViestiKirjoittaja Illodiini » Ke Heinä 30, 2014 3:29 pm

Ok, Michael on tehnyt koko joukon lähes erinomaisia(ainakin käytettyyn aikaan nähden)tekstisuomennoksia, todella paljon riittävän hyviä tekstejä, ja, valitettavasti viime aikoihin painottuen, kourallisen täysin ala-arvoisia huumorioksennuksia, joita ei voi puolustella. Vapaaehtoistyö on hieno ja kunnioitettavaa harrastus, mutta jos ei kestä kritiikkiä, pitää valita esim. kerää roska päivässä-liike(johon itse ylpeänä osallistun).
Illodiini

ViestiKirjoittaja Mogwin » Ke Heinä 30, 2014 6:15 pm

Suomentajat jatkakaa samaa rataa... Teksteissänne ei ole mitään vikaa vaan katsojien silmissä :lol:
Jos niitä ei voi millään lukea/sietää lukemaansa niin sitten on parempi että kyseiset henkilöt menköön katselemaan elokuvateatteriin tai sitten vuokrailemaan/ostelemaan niitä niiden ilmestyessä...
Hidasta, olet jo perillä...
Mogwin

ViestiKirjoittaja bablo38 » Ke Heinä 30, 2014 7:02 pm

Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän "virkamiestekstityksistä" poislukien anaalivitsit :D, mutta koska en tästä mitään maksa en koe millään tavalla olevan oikeutettu tehtyä työtä arvostelemaan, piste.
bablo38

ViestiKirjoittaja keel » Ke Heinä 30, 2014 7:08 pm

Minä ainakin olen super onnellinen, että ylipäätään saan tekstejä. Se, että joku näkee näinkin suuren vaivan ja käyttää omaa vapaa-aikaansa näiden tekemiseen, on jotain sellaista jota pitäisi arvostaa eikä haukkua. Jengi sais kyl hävetä, oikeasti. Jos ei tekstit miellytä, kukaan ei pakota teitä lataamaan niitä. Kattokaa ilman tekstejä tai enkkusubeilla.
keel

ViestiKirjoittaja c0fein » Ke Heinä 30, 2014 7:19 pm

En tosiaan itsekään ymmärrrä tuota valitustulvaa, ei näitä tekstejä kenenkään ole pakko ladata.
Itse ihmettelen enemmän miten ihmiset voivat tuollaisella kuralaadulla elokuvia katsoa :P

Ihan hyvä palauttaa ihmiset takaisin maan pinnalle kun tekee hieman poikkeavat tekstit :mrgreen: Ainakin tulee kommenttia..

Monet sarjat katsonut vain koska MP on niihin tekstit väsännyt. Thumbs Up !
c0fein

ViestiKirjoittaja Colton » Ke Heinä 30, 2014 7:47 pm

:mrgreen: Jos Tekstitykset EI Kelpaa ni ei niitä ole pakko LADATA: :evil:
Colton

ViestiKirjoittaja tero1980 » Ke Heinä 30, 2014 8:25 pm

Colton kirjoitti::mrgreen: Jos Tekstitykset EI Kelpaa ni ei niitä ole pakko LADATA: :evil:

Samaa mieltä.
Kun se kutiaa, niin sitä rapsutetaan
tero1980

ViestiKirjoittaja jukkakukka » Ke Heinä 30, 2014 10:02 pm

keel kirjoitti:Minä ainakin olen super onnellinen, että ylipäätään saan tekstejä. Se, että joku näkee näinkin suuren vaivan ja käyttää omaa vapaa-aikaansa näiden tekemiseen, on jotain sellaista jota pitäisi arvostaa eikä haukkua. Jengi sais kyl hävetä, oikeasti. Jos ei tekstit miellytä, kukaan ei pakota teitä lataamaan niitä. Kattokaa ilman tekstejä tai enkkusubeilla.

Juuri näin! keel, kiteytit asian aivan oikein. 8-)
jukkakukka

ViestiKirjoittaja Colton » To Heinä 31, 2014 4:13 pm

keel kirjoitti:Minä ainakin olen super onnellinen, että ylipäätään saan tekstejä. Se, että joku näkee näinkin suuren vaivan ja käyttää omaa vapaa-aikaansa näiden tekemiseen, on jotain sellaista jota pitäisi arvostaa eikä haukkua. Jengi sais kyl hävetä, oikeasti. Jos ei tekstit miellytä, kukaan ei pakota teitä lataamaan niitä. Kattokaa ilman tekstejä tai enkkusubeilla.
:!: Juuri Näin Multa Kaikki Sympatiat Kaikille Suomentajille. :twisted:
Colton

EdellinenSeuraava

Paluu Palautteet ja kehitysideat